TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 1299 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Problem intencjonalności działania wychowawczego, Anna Wróbel
Liberackość dzieła literackiego, Agnieszka Przybyszewska

Książka jest interdyscyplinarnym studium teoretycznych podstaw działania wychowawczego, osadzonym we współczesnym dyskursie ... więcej

Można spróbować ująć liberaturę jako taki rodzaj literatury, w którym jej medialność jest świadomie ... więcej

Uwarunkowania partnerstwa publiczno-prywatnego w finansowaniu inwestycji jednostek samorządu terytorialnego, Dagmara Maria Hajdys
Wybór tekstów z dziejów języka polskiego,

Praca dotyczy uwarunkowań partnerstwa publiczno-prywatnego w finansowaniu inwestycji jednostek samorządu terytorialnego. Skupia się na ukazaniu ... więcej

Dwutomowa antologia pod red. prof. Marka Cybulskiego przynosi uporządkowany chronologicznie zbiór ponad pięciuset tekstów polskich. ... więcej

Znaczenie przejrzystości w polityce fiskalnej, Radosław Piwowarski
Rola polityki spójności Unii Europejskiej w usuwaniu regionalnych nierówności gospodarczych. Wnioski dla Polski, Tomasz Dorożyński

Przejrzystość polityki fiskalnej wymusza racjonalne ekonomicznie zacho¬wania na politykach, przez co umożliwia efektywniejsze funkcjonowanie ... więcej

Opracowanie poświęcone jest roli polityki spójności Unii Europejskiej w niwelowaniu nierówności w gospodarczym rozwoju ... więcej

Odkrywanie CAQDAS. Wybrane bezpłatne programy komputerowe wspomagające analizę danych jakościowych, Jakub Niedbalski
Rola środków wspólnotowych w przezwyciężaniu dualizmu gospodarczego we Włoszech, Krzysztof Lewandowski

Książka Jakuba Niedbalskiego to wartościowa publikacja z zakresu metodyki badań jakościowych, napisana przez kompetentnego Autora ... więcej

Gospodarka włoska stanowi unikalny w skali europejskiej przykład ekonomii dualnej, oznaczającej istnienie dwóch odmiennych, lecz ... więcej

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów, Tomasz Domański
Społeczność żydowska i niemiecka w Łodzi po 1945 roku,

Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy ... więcej

Zamieszczone w niniejszej publikacji artykuły, znacznie wzbogacają wiedzę o życiu społeczno-kulturalnym łódzkich Żydów ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa J&J akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier