TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 

Lista tytułów z wydawnictwa "PWE"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 274 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Zarządzanie dla inżynierów, Ewa Masłyk-Musiał, Anna Rakowska, Elżbieta Krajewska-Bińczyk
Zarys międzynarodowych stosunków gospodarczych, Świerkocki Janusz

Zarządzanie, czyli zmniejszanie niepewności działania przez podejmowanie trafnych decyzji, nie ogranicza się głównie do ... więcej

W najnowszym podręczniku międzynarodowych stosunków gospodarczych omówione zostały: teoria handlu międzynarodowego (podstawy ... więcej

Integracja europejska, Wysokińska Zofia, Witkowska Janina
Dylematy cywilizacji informatycznej,

W związku z przystąpieniem do Unii Europejskiej Polskę czekają trudne procesy dostosowawcze. Autorki przeanalizowały dostosowania ... więcej

Książka jest poświęcona problemom rozwoju społeczeństwa informacyjnego oraz roli informacji (oczywiście skomputeryzowanej) ... więcej

Systemy promocji przedsiębiorstw, Drzazga Marek
Usługi marketing i zarządzanie, Gilmore Audrey

Promocja - rozumiana jako system służący do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem ¦— nabrała szczególnego ... więcej

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. ... więcej

Leksykon handlu zagranicznego, Białecki Klemens P., Januszkiewicz Włodzimierz, Oręziak Leokadia
Przedsiębiorstwo turystyczne, Bednarska Marlena, Gołembski Grzegorz, Markiewicz Ewa

Leksykon obejmuje najważniejszą terminologię z zakresu: międzynarodowych stosunków gospodarczych, międzynarodowych organizacji ... więcej

Książka jest podzielona na dwie części. W części I (ujęcie statyczne) Autorzy przedstawiają ekonomikę przedsiębiorstwa ... więcej

Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych, Lachiewicz Stefan
Marketing bezpośredni, Mariusz Trojanowski

Władza w organizacji gospodarczej to możliwość wpływu na określone zasoby organizacji, aby działały zgodnie z wolą ... więcej

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa J&J akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier